lørdag 12. november 2011

Stellekommode

                           
Vi ville gjerne ha en kommode med stor plass, og hadde ønske om at babyen kunne ligge mot oss når vi skiftet på det. Var veldig mange kommoder hvor barnet ligger andre veien, men i vår kom vi over denne Roomate-kommoden. Er veldig fornøyd med at vi kan fjerne ene delen, når vi ikke skifter på barnet der lenger. Så kan kommoden bare stå på badet, og vi kan fortsette med å ha barneklær i den.



Knottene som fulgte med var trehvite, så jeg bytta de ut med de samme kottene som jeg har på vitrineskapene i stua. 

I morgen skal mannen begynne på jobb igjen, og for meg starter en ny hverdag. Meg og Eline skal kose oss sammen hjemme de neste seks månedene. Det blir rart å ikke være med på oppstarten av ett nytt skoleår, når kollegaene mine holder på med planlegging disse dagene.

                                                                    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar