søndag 12. februar 2012

Jippi!

Hurra! Etter et lynkurs av mamma har jeg endelig lært meg å hekle bestemorsruter... Hadde så lyst til å lage et slikt babyteppe når jeg gikk gravid, men når jeg hadde strikket tre babytepper så fant jeg ut at det kanskje holdt! Så nå er jeg i gang med å lage et teppe som Eline kan ha i den gamle barnesenga som hun skal ha. Skjønner allerede nå at det blir ikke få tråder å feste til slutt... :)


Her skal jeg finne senga, da sjefen fant ut at klokka fire i natt var en fin tid å stå opp på. Tenk så masse en hadde fått gjort om en hadde energi på slike dager...

4 kommentarer:

  1. Så fine bestemorsrutene dine blir! Du vet at du kan hekle inn trådene når du skifter farge? Da sparer du mye arbeid senere. Ellers kan det være lurt å feste trådene med en gang :) Lykke til med prosjektet!

    Selv har jeg sluttet med hekling, men noe må en jo finne på, derfor blir det for tiden quilting hos meg!

    Klokka fire hørtes litt tidlig ut... ;)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger! For ei vakker prinsesse du har, skikkelig søt :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! :)

    Takk for tips, Sylke! :) Tror jammen jeg skal prøve meg på det...:)

    SvarSlett
  4. Se her da! Så fine de ble! Nydelige farger! Jeg har trukket vinnerne i lotteriet mitt, og du vant trøstepremien! :) Om du vil sende meg adressen din på brakri84@hotmail.com, så kommer det et par hjerter i posten :)

    god helg!

    SvarSlett