søndag 29. januar 2012

Senga er på plass...

I helga har husbonden hatt sin første frihelg siden jul, deilig med en helg sammen hvor vi har fått styrt med litt forskjellig. Og kanskje ekstra godt å få han hjem når han var bortreist frem til helgen, og Eline bestemte seg for at våkenetter passet henne fint-fint! I dag fikk vi på plass sengen som Eline skal ha på rommet sitt. Min bestemor kjøpte den til pappa for 30kr for mange år siden. Etter pappa har både tanter, onkler, meg, mine søsken og søskenbarn sovet i denne, er så stas at Eline også skal bruke den! 
Eline fikk sekk til barnehagen til jul av oldemor og oldefar. Liker så godt fargen på den! Heldigvis skal den ikke brukes til slikt før høsten :)

7 kommentarer:

  1. Det var ei veldig fin barneseng. Minnet meg om ei slik jeg har sett i filmer av Astrid Lindgren. :)

    SvarSlett
  2. Takk! Så koslig, Astrid Lindgren er koslige greier! :)

    SvarSlett
  3. Barnesenga var berre NYDELEG!
    Takk for fine ord frå deg:)

    Ynskjer deg ei god ny veke ♥

    klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Åh så fiiin seng. Aurora har også slik gammel skyve-seng.. Lekkert. :) Alltid stas å få bruke opp igjen..
    Så nydelig det settet du har strikket under her også. Lengesiden jeg har tatt i strikkepinnene nå..
    Kun heklekrok for tiden. Kanskje jeg skal ta opp igjen strikkekarrieren. ;)

    Ha en fin start på uken! klem <3

    SvarSlett
  5. Nydelig seng og ekstra hyggelig når det er familiearv!
    Klem♥

    SvarSlett
  6. Ååå sånn seng hadde jeg når jeg var liten! De er utrolig fine og ikke minst praktiske etterhvert som man vokser:)

    Skjønn liten blogg du har:) Legger meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen:)

    Klem Rita

    SvarSlett
  7. Sommerhus på Sandøya altså?
    Så koslig. Er så fint der.
    Skikkelig sommerparadis. :)

    Ja, nå er 200 fiskekaker i fryseren,
    og halvparten av fisken er igjen.
    Nå blir det fiskebollemekking. :)
    en slager her i huset.

    Klem :)

    SvarSlett