søndag 22. januar 2012

♥ system

Har leenge tenkt at jeg skal merke skuffene i fryseskapet.  Fikk endelig gjort det i dag, når fryseren skulle ryddes, herlig!
I dag har vi vært ute på tur med et vennepar, nyydelig sol, snø og et par plussgrader her i dag. Akkurat perfekt til å reise ut på tur i.
Etter turen ble de med til oss, og vi koste oss med boller dyppet i sjokolade. Jeg og søsteren hadde tidenes bakedag i går, fikk bakt 25 (!) fulle brødposer med gjærbakst. Helt greit å ha i fryseren når en begynner på jobb igjen. Ikke mange dagene igjen nå, hodet har begynt å surre og halvårsplanen er påbegynt. Jeg gleder meg!
Eline slapper av mellom slagene...

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Misunnelig på slik en orden...!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Lurt å merke skuffene ja.. Jeg har fryseboks. Har PRØVD mange ganger, men duogdu, det er ikke enkelt med system nedi der... ;) Bare å finne frem heklekroken, lær deg de vanlige bestemorsrutene så er du godt i gang. MANGE klipp på youtube o.l. :) SETT I GANG! :D Hihi.. Blir nok mange turer i Moldemarka på oss også fremover. Gleder meg som en unge!

    Ha en fin søndagskveld. Klem på du. :)

    SvarSlett